آشنایی با بج فدراسیون شنا
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

فدراسیون شنا، شیرجه وواترپلو جمهوری اسلامی ایرا ن مخففIRSF به موجب قانون تشکیل شده است و متولی انجام امور مربوط به فعالیت ها و رشته های ورزشی آبی در ایران می باشد . این فدراسیون زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می نماید.

سفارش ساخت بج سینه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو بنا به درخواست فدراسیون و توسط گروه تبلیغاتی نشانه ساز ساخت شده است. برای ساخت این بج از ماده اصلی آلیاژ فلزبرنج استفاده شده است و بنا به درخواست مشتری که همان فدراسیون می باشد آبکاری طلا برروی بج انجام گرفته است. روش ساخت این نشان اسید کاری بوده است و برای افزایش جلوه و زیبایی آن عملیات اره کاری و دوربرش توسط متخصصین ذیربط در نشانه ساز بر روی این بج سینه پیاده سازی شده است. این نشان سینه قابلیت اتصال به دوصورت سوزنی و مگنتی را دارا می باشد.

توضیح اینکه رنگ آبی بکار رفته در ساخت این بج نمادی از آب بوده و تداعی کننده آن است. و برای اینکه برای نشان دادن آب باید از رنگ آبی استفاده می شد لذا سازنده از رنگ کوره ای استفاده کرده است . این رنگ کوره ای علاوه بر زیبایی خاصی که به این بج فلزی داده است از ماندگاری بالایی نیز برخوردار می باشد. 

توضیح اینکه برای ساخت بج سینه فلزی علاوه بر برنج از فلزات دیگری نظیر استیل و آلومینیوم نیز استفاده می گردد. در ضمن بج دارای انواع گونگون دیگری نظیر بج چوبی، بج مولتی استایل،بج پلکسی گلس و... می باشد.





:: موضوعات مرتبط: بج سینه , ,
:: برچسب‌ها: بج سینه، ساخت بج سینه، سفارش بج سینه، قیمت بج سینه، ساخت بج سینه فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: